Alle items op Reliving zijn handmatig geselecteerd door ons panel van experts.
Thuisbezorgd
Kies zelf wanneer jouw aankoop wordt thuisbezorgd. Je bestelling zelf ophalen kan natuurlijk ook.
Niet goed, geld terug
Als je aankoop niet overeenkomt met de foto’s ontvang je 100% van je aankoopbedrag terug.
Direct kopen of een bod doen
Alle items bij Reliving kunnen direct worden gekocht voor de vermelde vraagprijs. Bij veel items is er ook de mogelijkheid om eerst eenmalig een bod onder de vraagprijs uit te brengen. De verkoper krijgt dan de mogelijkheid om een bod te accepteren, af te wijzen of eenmalig een tegenbod te doen.
De verkoper bepaalt of er wel of niet op een item kan worden geboden. Reliving stelt hierbij een minimale biedprijs in om onrealistische biedingen te voorkomen.
Thuisbezorgd of zelf ophalen
Wanneer je een item aan je winkelmandje toevoegt kun je aangeven of je het item zelf wilt ophalen of bezorgd wilt krijgen. Kleine items kunnen met de post verzonden worden, je kunt kiezen voor verzekerd verzenden of niet. Grotere meubels kunnen met transport door een koerier worden thuisgebracht op een dag naar keuze. Voor de postpakketjes werken we samen met PostNL en voor het transport met Brenger.
Afrekenen
Via onze beveiligde betaalomgeving kun je via verschillende betaalmethoden afrekenen, vervolgens versturen we je een orderbevestiging per e-mail.
Het volgen van je bestelling
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een mail met een link naar een chat met de verkoper. In deze chat kun je een afspraak maken om je item op te halen (indien je voor deze optie hebt gekozen) of afstemmen wanneer het transport plaatsvindt. Wanneer je voor verzending per post hebt gekozen ontvang je een track & trace link om je bestelling te kunnen volgen.
Je bestelling ontvangen
Wanneer je je bestelling hebt ontvangen, vragen we je om je aankoop goed te keuren. Pas wanneer jij je bestelling hebt goedgekeurd betalen we de verkoper uit.